AUDYT
Audyt językowy ©
Kiedy i dlaczego warto go przeprowadzić?
Zatrudniasz specjalistów/ki? Nie wiesz, jak sprawdzić, czy są gotowi/e do współpracy z Twoimi anglojęzycznymi partnerami biznesowymi? Chcesz dowiedzieć się, ile czasu i środków musisz zainwestować, aby przygotować ich do realizacji Twoich celów biznesowych? Wiemy, jak Ci pomóc!

RÓŻNICE
Czym różni się Audyt językowy od testu w szkole językowej?
Nasz Audyt językowy to przede wszystkim sprawdzenie znajomości języka angielskiego w określonym środowisku biznesowym na konkretnym stanowisku pracy, podczas gdy test językowy sprawdza Twoją znajomość języka ogólnego (lub biznesowego).
CELE
Jakie są cele audytu językowego?
Audyt językowy umożliwia rzetelną ocenę obecnego poziomu w określonych kontekstach zawodowych, wskazuje obszary językowe i komunikacyjne do poprawy oraz ocenia postępy w nauce angielskiego na różnych etapach szkolenia.
PROCES
Jak wygląda proces przeprowadzania audytu?
Audyt jest przeprowadzany we współpracy z działem HR przez profesjonalnego lektora/audytora i składa się z trzech części:
- analizy potrzeb firmy,
- pisemnego i ustnego sprawdzenia kompetencji językowych,
- sporządzenia raportu pisemnego.
KORZYŚCI
Jakie korzyści niesie za sobą audyt?
Audyt pozwala skutecznie ustalić kompetencje językowe pracownika na określonym stanowisku pracy oraz pomaga w skutecznym zaplanowaniu i realizacji szkolenia językowego w oparciu o zidentyfikowane braki i określone cele. Dzięki temu oszczędzisz czas i środki finansowe potrzebne do przygotowania pracownika do pracy na danym stanowisku.
PLANOWANIE
Jakie są dalsze kroki?
Pomożemy Ci zaplanować szkolenia, które będą zgodne z Twoimi celami biznesowymi oraz potrzebami pracowników. Dzięki temu każda złotówka wydana na szkolenia przyniesie wymierną korzyść.
KONTAKT
Gotowy/a zacząć?
Napisz do nas! Pomożemy przenieś angielski Twoich pracowników na wyższy poziom!